Özür Dileme Mesajları, Affetmek Sms

Özür Dileme Mesajları, Affetmek Sms, Cep

Yaptığım bir hatadır, aklım bunu bana anlatır, özrün arkasına saklanmak istemem ama senden tek dileğim ; bir 'AF'TIR :(

» Sana olan mahcubiyetimi nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum, gerçekten çok özür dilerim.

» Yaptığım tüm hatalara ve saçmalıklara rağmen beni affedebilmen büyük incelikti. Tekrar özür dilerim.

» Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip, ne de kimse sana rakipti. Çünkü sen benim için daima tektin, LÜTFEN AFFET!

» Ben hatalarım için sana yaptıklarım için hiç affetmedim kendimi. İnan bana hala sızın içimde ağlarım düşündükçe hiç affetmedim kendimi.. Beni AFFET..!

» Benim için çok anlamlısın öyle ki senin bendeki yerin bu satırları yazmama sebep. Kabul edilemeyecek bir şeydi belki yaptığım ama sen de biliyorsun ki her insan hata yapar. Senden beni affetmeni diliyorum. Kalbindeki yerimi yitirdiysem, beni affetmeni bekleyemem. Ama tekrar düşünmen için ağlayabilirim...

» Şey.. Nasıl söylesem? Kelime bulamıyorum.. Çok zor biliyorum... Söylemeliyim artık... Şey... Dinle bak. Ben çok üzgünüm olanlara. Yani özür dilerim.

» OZUR DILERIM SENI ARAMADIGIM ICIN. OZUR DILERIM SENSIZ GITMEK ZORUNDA KALDIGIM ICIN... OZUR DILERIM SENI ORDA BEKLETTIGIM ICIN... YAPTIGIM HER YANLIS ICIN OZUR DILERIM

» SOZLERINDEN BELLI, KIRMISIM SENI BILMEDEN... BIR OPUCUK VERSEM, SARILSAM, OZUR DILESEM AFFEDER MISIN BENI?

» Senden özür dilemek için bana bir fırsat daha vermeni istesem ne dersin? Buluşmak ve konuşmak isteğimi söylesem bana bu şansı tanır mısın?

» Özür dilemenin bir asillik olduğunu düşünüyor ve bugün buluşmaya gelmediğim için özür diliyorum senden. İnan bana elimde olmayan nedenlerden dolayı gelemedim ve seni de arayamadım... Üzgünüm canım. Telafi edeceğime söz veriyorum!

» Ben bu özür işlerinde hiçbir zaman iyi olamadım ancak seni o kadar seviyorum ki? onun için? Özür dilerim canım!

» SENDEN OZUR DILEMEK ICIN BANA BIR FIRSAT DAHA VERMENI ISTESEM NE DERSIN? BULUSMAK VE KONUSMAK ISTEGIMI SOYLESEM BANA BU SANSI TANIR MISIN?

» Günlerdir özrümü kabul etmen için mesaj yolluyorum... Lütfen, lütfen artık olumlu bir yanıt ver de içimdeki sıkıntıyı hafiflet! Tekrar yazıyorum.. Özür dilerim tüm olanlar için? Gerçekten çok üzgünüm?

» Günlerdir özrümü kabul etmen için mesaj yolluyorum... Lütfen, lütfen artık olumlu bir yanıt ver de içimdeki sıkıntıyı hafiflet? Tekrar yazıyorum.. Özür dilerim tüm olanlar için... Gerçekten çok üzgünüm? Sana olan aşkımdan kuşku duymamalısın, seni sevmiyor sana tapıyorum. N?olur beni affettiğini söyle?

» Sözlerinden belli, kırmışım seni bilmeden... Bir öpücük versem, sarılsam, özür dilesem affeder misin beni? 

1 Yorum | YAZ:

oyuncu dedi ki...

cok guzel sozler teşekurler cok işime yaradı

Yorum Gönder

Haberler

Son Konular | Rss Feed Kayıt

E-Sorgu Son Konular